Veran svom poreklu
Kultni dizajn V7 Special-a ogleda se u hromiranoj ručici za suvozača, točkovima sa žbicama i sjajnim kanalima i crnim poklopcima, farovima sa hromiranim okvirom i dnevnim svetlima koja stvaraju prepoznatljivu siluetu orla Moto Guzija. Rezervoar za gorivo od 21 litra, najveći u kategoriji, uokviruje V motor, dok kratki zadnji blatobran i izduvni priključci daju elegantan izgled linijama motocikla. Glodana peraja za hlađenje na glavama cilindara i ključ za paljenje sa logotipom odražavaju poznatu pedantnu pažnju Moto Guzija posvećenu detaljima.
Moto Guci jezgro
Motor Moto Guzija V7 Specijal je jedini i jedini V-tvin sa poprečnim uglom od 90°, vazdušno hlađenim V-cilindričnim motorom i pogonom preko vratila. Nadograđen na Evro 5+ standarde i sa 853 cc, isporučuje 67,3 KS pri 6900 o/min i obrtni moment od 79 Nm pri 4400 o/min, pružajući posebno dobre performanse u srednjim i nižim obrtajima. Ukratko, napredne performanse, poboljšana efikasnost i naravno prepoznatljiv Moto Guci zvuk.
Udobnost sedišta
Usavršenost Moto Guzija V7 Specijal proteže se i na njegovu elektroniku, omogućavajući potpuno prilagodljivo iskustvo vožnje. Višestruko podešena Ride-by-Wire kontrola gasa obezbeđuje optimalnu isporuku snage, dok MGCT (Moto Guzzi Traction Control), koja se može deaktivirati, radi zajedno sa režimima vožnje (PUT i KIŠA) kako bi pružila podršku u svim uslovima. ABS obezbeđuje kontrolu kočenja, a tempomat poboljšava udobnost na dugim putovanjima. Motocikl ima potpuno LED osvetljenje sa dnevnim svetlima i digitalnu instrument tablu.