Novi motor
Poprečni V motor od 90 stepeni je dugo bio zaštitni znak Moto Guzzija i ovaj V7 nije izuzetak, ali vest je da je izveden iz „All Terrain“ V85 TT. Govorimo o najnovijem i najnaprednijem ikada napravljenom u Mandellu, dizajniranom da pruži poboljšane performanse i ukupnu efikasnost i podigne pouzdanost i uživanje u vožnji na potpuno novi nivo.
Dizajniran za udar
V7 je dugo bio ikona i njegov prepoznatljiv identitet je deo istorije motociklizma, ali ovaj najnoviji model koji je napustio Mandello zauzima još jednu stepenicu u dizajnu. Ovo je kompletnija verzija od svog prethodnika, u stvari, čak bi se moglo reći da je zrelija i odraslija, sa većim motorom i izduvnim cevima sa preuređenim rasporedom koji daju siguran vizuelni izraz. Prema zadnjem delu, i univerzalni zglobni prenos i točak su uvećani, dok su Kaiaba amortizeri robusniji nego ranije.
Udobnije nego ikad
Šasija sada ima čelične elemente u oblasti glave upravljača, dok novi dvostruki amortizeri sa dužim hodom, dvoslojno sedište i ažurirani oslonci za stopala za vozača čine udobnije iskustvo vožnje.