Kontinuirana evolucija
Snaga ostaje na impresivnih 217 pri 13.000 o/min, što je već teško nadmašiti, ali sada ispunjava stroge Euro 5 kriterijume i probija barijeru od 305 km/h pri maksimalnoj brzini. Novi Magneti Marelli ECU 11MP kontrolni sistem i lakši izduvni gas sa smanjenom toplotnom inercijom dodatno doprinose smanjenju emisije izduvnih gasova
Timski rad u svom najboljem izdanju 
RSV4 Factory se može pohvaliti izuzetnim poluaktivnim suspenzijama: ovo su  Öhlins Smart EC2.0, fino podešen zahvaljujući intenzivnom razvoju koji je okupio švedske i Noaleove tehničare. Tehnologija stavljena na test na najtežim stazama kao što su Imola i Mugello, dok se ne postigne primarni cilj, a to je značajno poboljšanje performansi i osećaja vožnje.
Pogodan za bilo koji stil vožnje
Posebna tehnologija Smart EC 2.0 poluaktivnog sistema oslanjanja omogućava jednostavnu i prilagodljivu kalibraciju viljuške i amortizera sa dva režima intervencije: poluaktivnim i ručnim režimom. Obe se lako biraju pomoću dugmadi na upravljaču, a za dalje prilagođavanje postoje tri mape koje različito podešavaju vešanje.