MotoGP aerodinamika
Umesto da budu izloženi dodaci sa strane motocikla, krila su sada integrisana u dvostruki poklopac. Analizirana korišćenjem softvera i u aerotunelu, njihova efikasnost je rigorozno testirana na putu i stazi od strane aerodinamičkih inženjera Aprilia Racing-a. Rezultat da je  motocikl koji pruža još veću stabilnost, aerodinamiku i performanse nego ikada ranije.
Motor koji pokreće vaše srce
Najnoviji fabrički modeli RSV4 i RSV4 FACTORY pogonjeni su istim motorom od 1100 kubika, prvim masovno proizvedenim uskim V 4-cilindričnim motorom visokih performansi na svetu. Lagan i kompaktan kao nijedan drugi, isporučuje obrtni moment do 125 Nm pri 10500 o/min. Snaga je ostala na impresivnih 217, već je teško nadmašiti, ali sada ispunjava Euro 5 kriterijume i probija barijeru od 305 km/h pri maksimalnoj brzini.
Dizajniran za udobnost
Poboljšana ergonomija dolazi u vidu novog rezervoara za gorivo i spuštanjem sedišta i nožnog oslonca za noge za 9 mm, stvarajući prirodniji, opušteniji položaj za vožnju, čak i za više vozače.
Takođe je nov Magneti Marelli ECU 11MP kontrolni sistem za poboljšano upravljanje Ohlins Smart EC 2.0 vešanjem i iskustvo vožnje kao nikada ranije.