2023 Ténéré 700

Sledeći horizont je tvoj

Pogonjen dvocilindričnim motorom od 689 cm3 sa visokim obrtnim momentom usklađenim sa EU5 normama i opremljenim posebnim optimizovanim menjačem koji vam daje idealnu ravnotežu snage i kontrole, ovaj avanturistički motocikl napravljenza reli je stvoren da savlada širok spektar uslova vožnje na off-road terenima ili asfaltu.

Kompaktna cevasta šasija i uzak dizan nude maksimalnu agilnost tokom vožnje u uspravnom ili sedećem položaju – a ogibljenje sa dugim hodom i točkovi sa krakovima daju vam mogućnost da stignete gde god želite. Samo napunite rezervoar i krenite. Sledeći horizont je vaš.

Detalji

  • Četvorotakni EU5 CP2 agregat radne zapremine od 689 cm3 i sa velikim obrtnim momentom
  • Lagana cevasta šasija sa dvostrukim gredama
  • Uski, komptaktni oklopi i sedište
  • Agresivni predjni kraj u reli stilu sa 4 LED fara
  • Podesiva prednja viljuška dugog hoda sa 43 mm obrnutom prednjom viljuškom
  • Podesivi zadnji amortizer sa izdvojenim podesivačem
  • Kokpit u reli stilu sa uskim upravljačem
  • 21/18 inčni žičani točkovi sa adventure gumama
  • Uski rezerovar zapremine 16 litara za veliku autonomiju
  • Komapktna instrument tabla u reli stilu
  • ABS koji se može isključiti u pokretu
  • Vetrobran i štitnici ruku daju dobru zaštitu vozaču

Ténéré 700

Yamahini originalni XT modeli učinili su putovanje svetom realnim za svakog vozača. Sada se legenda nastavlja. A sa Tenere 700 možete otkriti pravu avanturu i zauvek promeniti svoj život.

Ténéré 700 Ténéré 700
360° quick view
0%

    Karakteristike

    Features Gallery
    • alt

      Četvorotakni EU5 CP2 agregat radne zapremine od 689 cm3

      Vožnja kroz pustinju, planinskim putevima ili na auto - putu, Tenerin dvocilindrični agregat radne zapremine od 689 cm3 koji zadovoljava EU5 norme daje trenutnu isporuku snage i odziv na gas i spreman je da odgovori na sve zahteve koje vozač stavlja pred njega. Sa linearnom isporukom obrtnog momenta i optimizovaniim prenosom, ovaj lagani adventu motocikl može da ide gde god poželite i pruža vam potpunu kontrolu u svim uslovima vožnje.

    • alt

      Lagana cevasta šasija sa dvostrukim gredama

      Kada se nađete u izazovnim off road situacijama, cenićete kompaktne dimenzije koje Tenere 700 ima zahvaljujući cevastoj čeličnoj šasiji sa duplim gredama. Kratko međuosovinsko rastojanje i uska silueta pružaju izvanrednu agilnost u tehničkim situacijama vožnje - a sa 240 mm od tla, građen je ekstremne terene.

    • alt

      Uski, komptaktni oklopi i ravno sedište

      Za maksimalnu agilnost Tenere 700 ima ravno i usko sedište kako bi lako mogli da prebacujete težište tela - bilo da sedite i stojite na nogostupima. Opuštena pozicija za vožnju obezbeđuje celodnevni komfor, a uzak rezervoar zapremine 16 litara daje odlično prianjanje za kolena i preciznu kontrolu na svakom tipu podloge.

    • alt

      Agresivni predjni kraj u reli stilu sa 4 LED fara

      Yamaha je jedno od vodećih imena u reli svetu više od preko 40 godina - agresivno licene Tenere 700 inspirisano je poslednjim verzijama fabričkih trkačkih motocikala sa Dakar relija. Karakterišu ga legendarna 4 LED fara koja osvetljavaju najmračnije divljine. Ovaj snažni karakteristični izgled naglava čistu reli stranu tehnologije.

    • alt

      Obrnuta prednja viljuška dugog hoda

      Samo bacite pogled na prednje ogibljenje u trkačkom ruhu i bie vam jasno da je ovaj lagani adventure motocikl pravljen da savlada i najgrublje terene! Opremljen sa štapovim prečnika od 43 mm otporinih na fleksiju i hodom prednjeg točka od 210 mm, pruža uglađen sećaj u vožnji sa laganim upravljanje. Ova podesiva obrnuta prednja viljuška je sposobna da savlada svaku prepreku koju sa kojom se susretnete na vašim avanturama.

    • alt

      Zadnji amortizer sa izdvojenim podesivačem

      Sofisticirano zadnje ogibljenje je dizajnirano pa pruži uglađenu i stabilnu vožnju u raznim uslovima off road terena ili na auto - putu - bilo da vozite samostalno ili sa suvozačem i prtljagom. Sa 200 mm hoda prednjeg točka, ovaj reli sistem karakteriše podesivač zadnjeg amortizera koji je izmešte, omogućavajući vam da vršite podešavanje u toku vožnje.

    • alt

      Kokpit u reli stilu

      Svaka stavka na Tenere 700 - uključujući i kokpit u reli stilu sa konusnim upravljačem - je temeljno testiran i evaluiran na najzahtevnijim terenima na prototipu Tenere 700 World Raid modelu. Razvijan uz pomoć vrednih inputa od strane adventure vozača širom sveta, kokpit kombinuje odličnu funckionalnost sa trkački inspirisanim izgledom.

    • alt

      21-inčni/18-inčni žičani točkovi

      Poput Yamahinih fabričkih trkačkih motocikala, Tenere 700 je opremljena sa 21-inčnim prednjim točkom i 18-inčnim zadnjim točkom koji kombinuje malu masu sa velikom snagom i odlično izdržljivošću na udarce. Za najveći mogući nivo prianjanja i izdržljivosti na off road terenima i ulici, na ove aluminijumske žičane točkove montirane su Pirelli Scorpion Rally gume.

    • alt

      Uzak rezervoar sa velikom autonomijom

      Dajući potencijalni opseg od 350 km, prelepo stilizovani rezervoar zapremine 16 litara pokriva distance i na udaljenim lokalitetima. Sa zadnjo, krajem, ovaj kompaktni rezervoar za gorivo obezbeđuje optimalnu ergonomiju za vozača i dizajniran je da obezbedi nekoliko pozicija za sedenje i stajanje.

    • alt

      Kompaktna instrument tabla u reli stilu

      Kompaktna instrument tabla koju Tenere 700 poseduje je montirana na istaknutoj poziciji kokpita kako bi vozač mogao da apsorbuje razne inofrmacije bez potrebe da skida pogleg sa puta ili staze. Kako bi zadovoljio potrebe adventure vozača, kokpit je dizajniran da primi aftermarket uređaje za navigaciju ili pametne telefone.

    • alt

      ABS koji se može isključiti u pokretu

      Izvanredna kočiona snaga zajedno sa preciznom kontrlom postignuta je zahvaljujući dva prednja diska prečnika 282 mm i zadnjim diskom prečnika 245 mm koji su ugrađeni na Tenere 700. Kada je potrebno, možete izabrati privremeno isključivanje ABS sistema tokom vožnje, što vam omogućava da preuzmete punu kontrolu i po potrebi blokirate zadnji točak na uskim skretanjima ili velikim nizbrdicama.

    • alt

      Dobra zaštita vozača

      Kombinacija ravnog sedišta, uske siluete i rezervoara daju ergonomiju koja omgućava odličnu poziciju tokom vožnje - a vetrobran u reli stilu, čvrsti plastični štitnici ruku i lagani prednji oklopi pomažu u zaštiti od različitih vremenskih uslova kako bi i najduža putovanja bila još opuštenija i zabavnija.

    Tehnički podaci

    Download Factsheet
    • Agregat
      Tip agregata
      EURO5, četvorotaktni, dvocilindrični, vodeno hlađeni, DOHC
      Radna zapremina
      689cc
      Prečnik i hod
      80,0 x 68,6 mm
      Kompresioni odnos
      11,5 : 1
      Maksimalna snaga
      54 kW @ 9.000 rpm
      Maksimalni obrtni moment
      68 Nm @ 6.500 rpm
      Sistem podmazivanja
      Mokri karter
      Kvačilo
      Potopljeno u ulju, višelamelno
      Sistem paljenja
      TCI
      Sistem pokretanja
      Electric
      Menjač
      U konstantnoj sprezi, šestostepeni
      Finalni prenos
      Lanac
      Potrošnja goriva
      4,3 L/100 km
      CO2 emisija
      100 g/km
      Napajanje gorivom
      Direktno ubrizgavanje
    • Šasija
      Tip šasije
      Čelična cevasta, duple grede
      Ugao upravljača
      27º
      Trag
      105 mm
      Sistem prednjeg ogibljenja
      Obrnuta teleskopska viljuška
      Sistem zadnjeg ogibljenja
      Zadnja viljuška, (Link povezivanje)
      Hod prednjeg točka
      210 mm
      Hod zadnjeg točka
      200 mm
      Prednja kočnica
      Hidraulična, dva diska, Ø 282 mm
      Zadnja kočnica
      Hidraulična, jedan disk, Ø 245 mm
      Prednja guma
      90/90 - 21 M/C 54V
      Zadnja guma
      150/70 R 18 M/C 70V
    • Dimenzije
      Ukupna dužina
      2.370 mm
      Ukupna širina
      905 mm
      Ukupna visina
      1.455 mm
      Visina sedišta
      875 mm
      Međuosovinsko rastojanje
      1.595 mm
      Minimalna visina od tla
      240 mm
      Masa sa svim tečnostima (uključujući ulje i pun rezervoar goriva)
      204 kg
      Zapremina rezervoara
      16,0 L
      Zapremina ulja
      2,6 L

    Uvek nosite kacigu, zaštitu za oči i zaštitnu odeću. Yamaha preporučuje sigurnu vožnju i poštivanje drugih vozača. Fotografije prikazane u ovoj brošuri prikazuju profesionalne vozače u kontrolisanim uslovima. Specifikacije Yamaha proizvoda predmet su promene bez prethodne najave i mogu se razlikovati u skladu sa zahtevima i uslovima. Za više informacija obratite se svom Yamaha trgovcu.

    Svoje kreacije ponesi sa sobom

    Sastavi Yamaha motocikl koji ti najviše odgovara u zadivljujućem 3D prikazu u 360 stepeni. Odaberi model, dodaj opcije – i pogledaj sebi prilagođenu konfiguraciju motocikla koja je oživela pred tvojim očima!

    BUDITE INFORMISANI

    Copyright © 2022 Plattner d.o.o. 
    menu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram